Änderungen bei den IHG Rewards Club-Bedingungen

IHG Rewards Club ist das Kundenbindungsprogram der InterContinental Hotels Group, zu denen u.a. die InterContinental und Holiday Inn-Hotels gehören.

Im April 2015 wurden einige Änderungen am Kundenbindungsprogramm bekanntgegeben.

InterContinental Hotels Group (IHG) today announces exciting new enhancements to its award winning loyalty programme, IHG Rewards Club, focused on building more personalised relationships with its 84 million members worldwide.

Eine der wichtigsten “Verbesserungen” (enhancements) ist der Punkteverfall bei Inaktivität des Kontos:

To enable IHG to reward our guests who stay with us most often, starting from May 2016, IHG will expire all points for IHG Rewards Club Members if they have not earned or redeemed any points at all in the previous 12 months. IHG Rewards Club members will continue to maintain their point balances simply by completing a qualifying stay at one of IHG’s 4,800 hotels or redeeming some of their existing points during a membership year.

Also, wer ab May 2016 noch Punkte in seinem IHG Rewards Club Punkte aber in den vergangenen 12 Monaten keinerlei Kontobewegung hatte, wird seine Punkte verlieren.

Viele Grüße
Dieter

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